Followers

Monday, January 25, 2010

Terima kasih JPA dan BPPA

Akhirnya tiba jua hari yang saya rasakan masih jauh sebelum ini, hari terakhir untuk saya menjalankan tugas sebelum cuti belajar. Jika pada awal-awal mendapat tawaran dulu saya rasa begitu excited, bila sudah makin hampir masanya, saya rasa agak berdebar-debar dan stress memikirkan tanggungjawab besar yang akan saya lalui nanti. Kunjungan dan nasihat dari sahabat lama saya semasa bertugas di ELTC, Sharifah Naqiya amat melegakan hati saya. "Don't worry. You'll enjoy all the moments when you are there especially your dear husband and kids are together with you.". Mudah-mudahan begitulah hendaknya. Saya percaya dengan peluang dan pengalaman ini akan menjadi sesuatu yang amat berharga bukan sahaja untuk saya, tetapi juga untuk suami dan anak-anak yang tersayang. Terima kasih JPA kerana memberi peluang dan kepercayan kepada saya untuk menambah ilmu dan pengalaman yang tidak ternilai ini buat saya dan keluarga. Terharu sungguh rasanya semasa mengambil tiket dan cek elaun pendahuluan dari JPA. Banyaknya peruntukan yang diberikan untuk kakitangan yang sanggup menambah ilmu. Saya akan cuba dengan sebaik-baiknya untuk mendapat kejayaan yang cemerlang dan mengutip pengalaman dan pengetahuan yang berharga buat saya sekeluarga.


Terima kasih juga buat semua kakitangan di BPPA yang sempat saya kenali selama lapan bulan. Sesunggunya walaupun dalam jangkamasa sesingkat itu, pengalaman dan pengetahuan yang saya perolehi tidak akan dapat ditukar ganti dengan kehidupan yang sia-sia selama 1000 tahun. Mudah-mudahan kita berkesempatan berjumpa lagi pada masa akan datang. Doakan agar saya dan keluarga selamat pergi dan kembali dengan kesejahteraan dan kejayaan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...